Kızlar merhaba 23+5 haftalık gebeyim ara ara baş ağrım olur ama tansiyonuma hiç bakmamıştım bugün sabah eşim ölçerken bende ölçtüm 132-89 larda geldi cihaz yüksek olarak gösterdi daha sonra dinlendim bir daha ölçtüm 152-12 lerde geldi 1 saat uzandım dinlendim tekrar ölçtüm 162 132 çıktı internetten baktığımda tansiyon sıkıntılıymış gebelikte yaşayan var mı doktoruma bildirmem gerekir mi