Çok şükür doğum hikayemi yazmak Banada nasip oldu bilenleriniz var 29 haftalık suyum geldi durdurdular ilaçlarla iğnelerle 31 haftaya kadar durdurdular daha bi problem kalmadığını taburcu olabileceğini söyledi ama 2 günde bir kontrol e gelmem gerektiğini sööylediler evime gittim akşam karnım ağrıyordu normal diye düşündüm ve yattım sabah yataktan kalkmamla kanlar bacağımdan boşaldı eşimi aradım işten geldi nst ye bağlandım sancılarım çıktı ve bebek kalp atımları bozuldu doğumhaneye çıkarıldım ilaç verdiler ağrımı kessin diye fayda etmedi sonda takıldı ve saat 10 da bebek kalp atımları iyice bozulunca acil sezeryana alındım 22.30 da ameliyathanedeydim anestezi doktoru geldi spinal yaptı hiç acımadı zaten bacaklarım uyuştu hemen ve 23.00 te mucizelerim yağız ve yanan 1390-2000 kg şeklinde doğdu ve hemen bana gösterilmeden küveze alındı malesef yoğun bakımda yer olmadığı için başka hastaneye gönderildi yağız entübeydi çünkü doğumdan sonra bende yoğun bakıma girdim aşırı kanamam olmuştu doğum sonrası sebepsiz ishal kalp ritim bozukluğu nabız yüksekliğinden dolayı iki günüm yoğun bakımda geçti 3 günde serviste yattım şuan 11. Günümüz ben gayet iyiyim dikişlrrimde iyileşti sayılır günlük aktivitelerime döndüm bu doğumda benim için negatif geçen tek olay bebeklerimle ayrı olmam inşallah herkese kolay doğumlar nasip olsun hepinizden bebeklerim için dua istiyorum yağız ve yaman bozdağ şimdiden Allah razı olsun 🤲🥹💕