Ruyasekr2089 hacer1016 19+5te hissettim plesentam önde olduğu için çokta net hissedememiştim hafif hafif hissediyordum
mnoa hacer1016 12 haftalık olduk 2. Gebelik sanki göbeğin alt kısmında pıt pıt diye hareket hissettim ama doğru mu erken mi bilemiyorum
Momlife_ biriciginannesi ben 16 haftalıkken hissetmeye başlamıştım ara ara hissediyordum böyle ama birkaç gündür hiç hissetmiyorum normal mi şu an 17 + 3
biriciginannesi Momlife_ ben şimdi 19 haftalık oldum artık net hissedebiliyorum o haftalarda 3 gün boyunca hissetmemiştim diye hastahane gitmiştim doktorum gayet normal demişti simi 20 haftalık olacam işte artık hissediyorum