Ben belime iğne vurup yatırdıktan sonrasını hatırlamıyorum kollarımı galan kelepçelediler en son sonra yarı baygın hayal mahal doktoru bebeği gösterdiğini hatırlıyorum odaya götürürlerken kendime gelmiştim sonra sordum çok paniktin elin ayağın titriyordu sanırım tansiyonda düşmüş omdan sedasyon verdik dediler şimdi ikinci de ben isteyeceğim yine öyle yapsınlar bende panik oluyorum çünkü 😏