rukiye299 29′da 1900 idi yarın tekrar gidicem 33+4üm şu an. Bence sizinki düşük kalmıyor çünkü benim 30-31 ile uyumlu çıkıyor sizin tam haftasında ya da varsa bile 1 hafta fark vardır takılacak durum değil bence stres yapmayın beslenmenize dikkat edin sağlıklı doğduğu sürece kilosunun önemi yok ki sonra zaten alıyorlar 🤗