meraklianne1 Hanımlarr 14+0 bebeğim doktor erkeğe benziyo bi çıkıntı var ama kesin değil dedi bi bakar mısınızzzzzz nub a vs 🙈🙈 değişen hiç oldu mu acaba bi kızım var inşaallah doğru görmüştür de değişmez🙈🙈
ArelinAnnesi1 meraklianne1 bana da 13 de kız dediler 28 hafta olduk hala kız çok şükür 😅🤲🏻 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
meraklianne1 ArelinAnnesi1 kızım da 12 haftalıkken doktor benziyo demişti öyle de devam etti ama değişenleri duydukça heveslenmekte istemiyorum ama içim de içime bi sığmadı desem yalan olur😄 aminn önce sağlıklı hayırlı elbette ki
mervenur09_ ArelinAnnesi1 devlet mi bana perinatoloji de kıza benziyor kemik yapısı kız dedi diğer doktorlar kafamı karıştırdı erkek olabilir fln detayliyi bekliyorum bende
ArelinAnnesi1 meraklianne1 valla her kadın ister olmayanı benimde oğlum var kız istedim yalan mı söyleyim 😅 amin inşallah 🤲🏻 Rabbim iki meyveyide nasip etsin hepimize hayırlı bi şekilde inşallah 🤲🏻😍
tosbik_06 ArelinAnnesi1 bu ben benimde oğlum var kız istiyorım sağlıklı olsun fark etmez asla ama istekte bu :D
ArelinAnnesi1 tosbik_06 olsun seninde inşallah 🤲🏻😍 valla ben canı gönülden isterim oğlu olanın kızı kızı olanın oğlu olsun inşallah 🤲🏻😍
ArelinAnnesi1 mervenur09_ ben ilk 2li test için devlete gittim %70 kıza benziyor dedi 1 ay sonra gel netleştirelim dedi Sonra 16 da özele gittim %100 kız dedi bacak arası Sonrasında 3 ayrı doktorda kız dedi 😅 valla herşeyi nerdeyse hazır 🤣
emelllllktlu ArelinAnnesi1 12+5 te %70-80 kız dedi 1. Doktor özel, 14+0 da detaylı usg cihazı olan ve sanırsam onunla baktı 2. Doktor %80 kız dedi. 3. Olarak 14+2 de devlet hast kıza benziyor dedi 🙈 16+5 te tekrar kontrolüm var netleşir herhalde İnşaAllah 🌸