Helenaaa gunes111 bir şey göremedim ben 🥺 adet gecikmesi yoksa kaset yapmasın arkadaşınız. Yarın erken gebelik testi yapın
irem_54 Kızlar transferin 7. Günü bugün iki kere bayıldım ambulans çağırdık bir şey çıkmadı neden böyle oldu sizce
btl194 Helenaaa hayırlı olsun canım bebek var ben de bundan yapmıştım çıktı şimdi 2 haftadır yavrum kollarımda kokusunu içime çekiyorum 🥹
Helenaaa Selenay147 transfere 1 hafta kala 7,50 idi galiba onuda doktor söylemedi ekrandan gördüm sonrasını bilmiyorum