buse76 Helenaaa yaaa benimki de böyleydi şimdi 17 haftalık olduk bile gözün aydın canım hayırlı olsun 9. 10. Gün kan ver yüksek çıksın beta benim 9. Gün 60 çıkmıştı
buse76 Helenaaa sağolun ama şuan beta düşük çıkar moral bozmayın hiç keşke bir kaç gün daha bekleseydiniz
Helenaaa ilkiminannesi teşekkür ederim bir kaç gün önce sizin postu görmüştüm aşırı sevinmiştim şimdi aynı mutluluğu yaşıyorum 🥺
ilkiminannesi Helenaaa Çok şükür 🙏🏻 emeklerimizin karşılığını almayı görmek ayrı bir mutluluk zaten görünen görünmeyen çok zorluğu var tüp bebek hiç kolay değil ama bu sonucu aldığın an hepsi siliniyor sadece mutluluk kalıyor 🌸❤️
Helenaaa ilkiminannesi evet gerçekten öyle 🥺 az önce kan verdim inşaAllah çıkar ama awox yalancı pozitif vermez diye düşünüyorum 🥺
betulmommy Helenaaa aynı böyle silik çizgiyle öğrenmiştim 32. Haftadayım ya cok sevindimmm sağlıcakla kucağınıza alın🥹🩷🩷