En son 16 haftalıkken gitmiştim şimdi 17 + 3 oldu ve 16 haftalık da minik minik harekini hissetmeye başlamıştım arada bir hareketleniyordu hissediyordum ama birkaç gün hiç kıpırtı hissedemiyorum fazla ayakta kalıyorum yoruluyorum ondan mı acaba diyorum bir de eski hamilelik belirtilerimin hiçbiri yok Allaha şükür yine olmasın sağlıklıyım iyiyim sadece bebekten korkuyorum acaba bir şey var mı diye kendim de hiçbir şey yok leke kanama vs acaba bir sağlık ocağına gidip ultrasonda baksam mı diyorum sonra kalbini temiz tut diyorum gitmiyorum siz de benim gibi misiniz iyi midir ve 20 haftalıkken gideceğim tekrar detaylı ultrason için