rabiax1 Bat 22-23 Ocak ama olmadım kasık ağrısı ve akıntı yoğun sizce yapmalı mıyım negatif olmasından korkuyorum
gebebayan Bence bir test yap canım öncesinde . Tabiki en sağlıklısı kan vermen olacaktır şimdiden hayırlısı olsun 😊