bilgeeee14141 eminemn5 bende kuzey düşüyordum ama son iki senedir çok fazla konuluyor kime sorsam kuzey o yüzden vazgeçtim :)
Yesilady eminemn5 ben de çok severşm kuzey ismini ama zamanında şöyle bi şey duymuştum: doğa olayları, doğada var olan şeyleri koymak pek iyi olmaz demişlerdi. Kuzey, rüzgar, toprak gibi. Hepsini de çok severim ama içimde de bi acaba kalır