fenci34 memorial profesör Mehmet Şükrü budak muhteşem bir doktor , ben önce Aydın ılgına gittim ama ben ve eşime biraz ilgisiz soğuk geldi , sonra Mehmet hocayı deneyelim dedik 3.200 civarı kurum indirimi ile muhteşem ilgili mükemmeliyetçi birisi ben 7 ay şeker problemi çektim hiç bir doktor umursamadı ama o gittiğim ilk gün direk şekerimle ilgilendi onun sayesinde düzeldim , Perşembe kendisine ameliyat olacağım diğer doktorlardan 3 bin tl fark ücreti var ameliyat icn profesör olduğu için . Biz baka şehirdeyiz ve doğum için gideceğiz Diyarbakır’a bana 3 günde bir mutlaka yazar nts çektir at çektiririm bazen begemez bu güzel değil riske atma tekrar çek ben çektirmezsem o yazar naptın çektirmedin mi at bana şekerni ölç at aşırı ilgili kibar birisi :))