Normalde adet tarihim 23 ünden 23 üne olması gerekirken geçen y kimyasal gebelik geçirdim süre uzadı beklenen adet tarihi 27-28 gözüküyor daha normal döngüye dönmüş olma ihtimali var mıdır yumurtlama gecikmişmidir ovülasyon testi yapmadım ona göre idrar testi yapıcam