Kızlar bilen varsa cevaplasın rüyamda bebeğim doğmuş eşimin kucağında yüzünü görmedim bebeğin kulağına 3 kere ezan okuyup 3 kere de ismini söyledik senin adın Aybike İlay diye sizce bu isimi koymam gerekli mi kesin? Bu isimler gündemimizdeydi ama ezan falan okuyup ismini koyunca bi tereddüte düştüm acaba kesin bu ismi koymalımıyım diye ?