tugbahs evet Nazan hanim bir degisik bende erkek istemiyorum ya rahat hissedemiyorum kendimi diğer hanım doktorlarada xor bulunuyor randevu nazanda kaldım Nazan hanımın oluyor genellikle randevusu perşembe günü çalışmıyor sadece normal muaneye ücreti 772 TL 800 nasıl oluyor anlamadım da bende bu sene gitmeye başladım valla bı ara daha post açmıştim yanlış değilsem 20 binmiydu normal öyle biseydi sanki 25 olmuştur ya