2cocukannesiiii Dimple23 ben 2 numara aldım onda da var 1 numarasını da arkadaşım aldı onda da vardı çok minnoş küçücük 😃😍
Dimple23 BaharAytekin Minaresad Burda alan bi bayan yok yazmıştı ondan bende öyle karar vermiştim iyi oldu bunu öğrendiğim
Reyhan61 Bende sleppy aldım hoşgeldin paketi vardı ilk aşamada yeter diye içinde yeni doğan ve 2 numara alt acma örtüsü ve üçlü ıslak mendil var indirim takıp edince cok daha uyguna geliyor
NimetDilmen [url=https://hizliresim.com/qd0jqV][img]https://i.hizliresim.com/qd0jqV.png[/img][/url] Bende bunu alcam