emmo İdrarda pozitif çıktı doktora geldim kese görülmed i son adet 21 Aralık geçen ay kimyasal geçirdim normalmi acaba
hilu emmo ben 4 haftalıkken keseyi görmüştüm zaten varsa 4-5 haftalıkken görülüyor diye biliyorum yani tekrar bir gidersiniz ultrasona ben olsam 5-7 gün sonra tekrar giderdim