Bende bugun 7+5 di kontrolden geliyorm ama keseyi 12 mm gördü. Bebegi göremedi muhtemelen düşük yaptın farkına varmadan dedi. Çok zor bi durum . Gebeliği sonlandırmaları gerektiğini söylediler ama asla kanamam olmadı düşük yaptığımı düşünmüyorum. Bnde senin gibi çok tedirginim