Keziban geçen perşembe kan vermiştim sağlık ocağında pazartesi sonuçlar çıkacak dedi doktor bugün gittim aslında sonuçlarımı almaya meğerse göndermemişler daha kanları beklettikleri için pıhtılaşmış ne yaptılarsa artık bilmiyorum bi daha kan alalım dedi doktor istemedim bana randevu alın dedim ben giderim hastaneye dedim o yüzden vermedim kan bir daha yarın gideceğim hastaneye inşallah