lylmls Kızlar eskiden de batma oluyordu ama öksürünce veya hapşırınca oluyordu aniden ve kesiliyordu. Şimdi ise dizlerimi içe çekince oturunca veya hiçbir şey olmadan durduğu yerde sol kasığımda batmalar oluyor. Normal mi bu?