Es07 Kızlar kontrolüm vardı 35+4 baş kanala dayanmış Doğum yakın mı o zaman Sonuç için doktoru bekliyorum Uzun nst ve serum aldım doğumhanede şimdi
Es07 Serumu alınca bebek hareketlendi Nst sonucuma normal dendi Kanala baş aşağı olması erken doğar mı ki düşüncesi Hayırla sağlıkla gel bebeğim 🐣
Aysgulgndz Es07 29. Haftadayım bende geçen gün serum aldım bebek hareketlendi hemşire serum hareketlendir demişti. Ayrıca hayrlısı ile kucağına alırsın inşallah Canım benim hala baş aşağı olmamış senin kaçıncı haftada oldu
gunesimekardes Es07 benim doktorum da 33 de henuz kanala girmedigi icin girmezse mecburi sezeryan olur demisri. 35 te kanala girmis diye sevindi. Erken dogum riski olsa farkli tepki verirdi bence
Es07 Aysgulgndz 32 de baş aşağı döndü 38 e kadar dönebilirmis cnm Serum hareketlendirdi Yine sakinlik devam ediyor Anlamadım ki Bi sorun mu var dedim Hayır gayet iyi nst sonucun dedi doktor
Aysgulgndz Es07 belkide olması gereken zamandan biraz daha erken olur çok aşağıda hissediyorsan inşallah sağlıkla gelir vücudunu dinle bol bol her an hazırlıklı ol bence
Es07 gunesimekardes Bilmiyorum ama basını resmen aşağıda hissediyorum 3 haftadır ben Yürüyemez oldum iyice
Es07 Aysgulgndz Çok yorucu bir şeyler yapmıyorum İşte yürüyemiyorum pek cnm Hayırlı sağlıkla gelsinler inşallah
Nurhyat01 Es07 kanala girmek doğumu başlatmaz diye biliyorum canım doğum normal seyrinde ne zaman isterse başlar senin ilk gebeliğin miydi ben de bebeği kanala getirme hareketleri yapıyorum
Aysgulgndz 250199 evet arkadaşların dediği gibi kanala girmesi için birkaç hareket yaparsan belki bebiş daha çabuk ilerler