busbus9 hiç korkma be 5+5 haftalığım tokso lgm pozitif çıktı adivite istediler o da yüksek çıktı gebelikten önce varmış enfeksiyon o yüzden pozitif çıkmış test çıkana kadar antibiyotik başladılar bebeğe geçmesin diye sen doktoruna tekrar gitmen lazım kadın doğum adivite istiyor enfeksiyon da antibiyotik yazıyor ben haftaya doktora gideceğim antibiyotiği kesecekler bazen yalancı pozitif de çıkıyor içini ferah tut beni çok korkuttular daha dün antikor kazandığımı ve çocuğa bulaş olmadığını öğrendim