kavalakurabiyesi çok normal ben eşimle gezmeye yürüyüşe gitmiştim yolda yürürken bi anda altıma yaptım tutamadım ayakkabılarimin içi göl olmuştu eşimden çok utanmıştım kaldırım ıslanmıştı ordan hızlıca uzaklaşmıştık allahtan akşam vaktiydi döndük direk banyoya atmıştım kendimi üzerine misafir gelmişti o günü hiç unutamıyorum ama hava çok soğuktu belki cok üşüttüm