Ayall 12. Haftamdayim 6.hafta da kanamam oldu progestan kullandım 9.haftada bıraktım dün yine kanamam oldu acile gittim kese bebek kontrol edildi kese dışında az bı kanama alanı vardı tekrar progestan verdi bol su iç dedi sizde mutlaka acile gidin kalp atışı kesesi kontrol edilir
Bende hep 12.haftam olsa da rahatlasam diyordum ama malesef düşük tehdidi her zaman varmis