Selam kızlar normalde böyle bir soru sorma çünkü hep düzenli olarak tüketirim yeşillik vs ama bende ilk hamilelikte triod biraz yüksek çıkmıştı sonra takip edildi ultrason endokrine falan çok kontrole gitmiştim doğum sonra tomografi sonucu yemek borusunda kist oldugu çıktı 5 cm, bu hamilelikte doktor kan testleri yaptırdı be normal dedi hani tsh değrlerime falan ben de her sabah tere yemeyi çok severim o keskin tadını faln ağzımı hafif yakmasını çok severim bi araştırayım dedim chatgpt den triod olanlar yemesin mi aşırıya kaçmasın gibi bişeyler yazıyordu. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Dünde böyle kahvaltı sırasında bi çarpıntı huzursuzluk yaşadım bayılma hissi gibi geldi tansiyonu ölçtüm 11 e bilmem kaç geldi neden ötle oldu anlamadım