Evet sonunda ben de buraya dogum hikayemi yazıyorum bu benim 4 hamileliğim üçüncü çocuğum ilkinde tansiyonum yüksek olduğu için acil sezaryene alınmıştım 2 bebeğim de erken doğum olmuştu bu bebeğimin de aynı şekilde riski vardı ve ben ilk haftasından itibaren her hafta her ay düzenli olarak hastanelerdeydim en son haftaya gelindiğinde ise 21 ocak’a gün almıştım bana 36 haftada bebeğimin 3260 olduğu söylendi ve doğum için saat 12.00′den sonra hiçbir şey yiyip içmemem gerektiği söylendi sabah saat 7′de hastaneye giriş yaptık ameliyat elbisesi varis çorabı kanlar alındı sonda takıldı evet sonda biraz rahatsız ediyor sonda’yı hemşireye rica ettim ameliyat sırasında takması için ama anestezi doktorunun bunu kabul etmediğini önceden takılması gerektiğini söyledi ve sonda’yı taktı ameliyat masasına alındım ve ameliyathaneye giriş yaptım burada birçok anne adayının dediği bir şey vardı sırtımdan yapılan iğne hiç hissetmedim hiç acıtmıyor diye ama ben fazlasıyla hissettim ve fazlasıyla rahatsız etti beni iğne yapıldıktan sonra ayaklarıma yavaş yavaş bir sıcaklık geldi ve çok geçmeden ameliyata başladılar bir anda bütün vücudum kas katı kesildi hissedebildiğim yerler kollarım boynum kalp çarpıntısı başladı ve bunu doktora söylediğimde doktor bana abarttığımı artık söylememem gerektiğini söyledi ve o anda oluşan mide bulantılarım oldu 2 defa kustum kusacağım dediğim zaman da oradaki anestezi hemşiresi sakın kusma içinde tut diye tersliyordu ve bebeğimin sesini duydum direkt alıp götürdüler boyunu kilosunu ölçtüler ve orada olan hemşireler küveze alınması gerektiğini söylediler nefes darlığı ve solunum sıkıntısı çektiğini söylediler direkt bebeğimi benden alıp hiç görmeden küveze götürdüler yoğun bakıma ameliyat bittiğinde odaya alındım ve üzerime 5 kiloluk bir kum torbası konuldu 6 saat boyunca hiçbir şey yiyip içmemem gerektiği söylendi aynı karnıma bastırdılar evet o işlem çok acılıydı daha doğrusu kiminin acı eşiğine bağlı ben herhalde biraz nazlı olduğum için fazla hissettim 6 saatin sonunda yürüdüm ve yürümek işkence gibiydi bana çok zorlandım adım atamıyordum doğumun ertesi sabahı bebeği görebildim ve şu an Allah’a şükür olsun yanımda uyuyor 3 gecedir uykusuzum ne yazdığımı çok karmaşık yazdığımı da fark ediyorum okuyan olursa hepsine teşekkür ederim eğer ki sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplamak isterim bebeğim 3 kilo 170 gram olarak doğdu 50 santim bakın herkese kolay doğumlar nasip etsin