gamzegurbet Selam kızlar 10+1 deyim 7. Haftadan sonra sürekli kustum çok aşırı yemedim ama genede 3 kilo almışım parmaklarım çok şiş yüzükler çıkmıyor kusmak ödem mi yapıyor acaba geçer mi
Herseydenbiktim gamzegurbet Bildiğim kadarıyla ilk aylarda kimimiz zayifliyoruz kimimiz kilo alıyor. Ben ilk aylarda çok zayiflamistim sona doğru kilo ve ödemim olmuştu🌸
buketdeniz19 gamzegurbet bende 10+1 aynıyız 😌 Ama ben hiç kilo almadım 46 kilo ile hamile kaldım şuan 44 olmuşum hiç birşey yiyemiyorum ki