Merhabalar hanımlar cumartesi akşamdan beri kanaman vardı çok bugün doktora gittim şükür bebek iyi kese duruyor ama düşük riski olduğu için 5 günlük iğne ve bol yatış verdi ayağa kalkma gerekmedikçe dedi ama bir çocuğum daha var 4.5 yaşında haliyle fazla istirahat edemicem sakıncalı mı yoksa aileden birilerini ayarlayıp yardimami cagirsam geçene kadar gelebilirler mi onuda bilmiyorum ama arada kaldım kimse gelemezse benim için çocuğumla ilgilenip günlük ihtiyacını gidermek bir şey yapar mi