bebekbekleme Kızlar selam, ilk defa test yaptım adetim biteli 5 gün oldu 2 gündür özellikle sabahları su gibi akıntım oluyor ovülasyon testi almıştım bu ay denemek için az önce yaptım sonucu ekliyorum
bebekbekleme bebekbekleme Yumurtlama henüz olmamış değil mi 6 aydır deniyoruz hep uygulamaya göre yumurtlama gününe bakıyordum bu ay test ile deneyeyim dedim
Nur_58 bebekbekleme test daha negatif yani pik yapmamış Size tavsiyem testi sabah saatlerinde değil öğleden sonra yapmanız. Çünkü LH öğleden sonra yükseliyor Yakalamanız daha olası 😊
bebekbekleme Nur_58 Her gün 1 test yeterli diye okudum ama bugün tekrar yapmaya gerek var mıdır yarın mı yapmalıyım
Nur_58 bebekbekleme ben gebelik düşündüğüm için ovülasyon testi kullanarak ilerledim kendi yaptığım gibi anlatayım size Ben reglim başladıktan sonra 8. Gün yapmaya başlıyordum (28 gün döngüm) ve genelde 16h-18h arası yapıyordum saat olarak. Ve bu zamana kadar hep yakaladım yumurtlamayı.( hamilelik daha tam kafamda oturmadığı ve kendimi hazır hissetmediğim için o günler ilişkiden kaçtım) Bu ayda piki yakaladım değerlendirdim ve şükür hamileyim 🧿🤲🏻
bebekbekleme Nur_58 Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah Bende uygulamadan takip ediyordum bu ayda böyle deneyeyim dedim belki tutar erken saatte yapmışım ama yarın öğleden sonra dediğiniz saatlerde yapacağım
Nur_58 bebekbekleme teşekkür ederim amin inşallah 🤲🏻💐 Birde her gün aynı saatler içinde yapmaya özen gösterin. Ben not alıyordum
bebekbekleme Nur_58 Nur hanım merhaba bugün tekrar test yaptım T çizgisi çok silik dün daha koyuydu bu ne demek oluyor acaba bilginiz var mı? Yumurtlama geçmiş olabilir mi
Nur_58 bebekbekleme merhaba ☺️ Öncelikle döngünüz kaç gündü ? Ve ne zaman regl olmanız gerekiyordu ve son regl tarihiniz ?
Nur_58 bebekbekleme yumurtlamanızın geçmesi biraz imkansız gibi Bu hesaplara göre yumurtlama tarihiniz 31 Ocak olmalı (reglden14-15 gün önce) Siz bugünden itibaren 16h-18h arası ovülasyon testine başlayın Şuan doğurgan dönemdesiniz Yumurtlamanızı yakalarsınız her gün dediğim saatlerde test yaparsanız ☺️💐
bebekbekleme Nur_58 Teşekkür ederim bugünde yapacağım test iki gün önce çok netti çizgi dün silikleşti bugünde takip edeceğimm