aselesea nevinbulyaman çok küçük normalde bakmiyolar bile biraz büyümesi lazım 6. Haftada gel demişti bana doktorum kese için beta bakılır sadece düzenli artış oluyo mu diye gözünüz aydın sağlıkla alın kucaginiza
nevinbulyaman @aselesea evet canım doktorum baktırdı beta takibine devam edicez 2000 üstünü görünce gidicem tekrardan