cicekligunler2332 Kizlar sizin ne gibi belirtileriniz vardı benim agrilarim var edet olacakmisim gibi bazen uzanincada vuruyor agri bide kasiklarim da hafif sismeler var bu normalmidir
bebegimle_ben cicekligunler2332 bende ilkine kalmaya calisiyorum canim valla suan belirtim kasik batmasi 3 gundur gogus sizisi agrisi bele vuruyor adetim 2 subat kimisi midem de bulaniyor diyor ama bende cok yok sende ne belirtiler oldu canim akinti bende oluyor ama sefaf bazen bende duymak isterim senden o sisme kasik agrisi olur korkm dinlen cok yorulma cunku daha basindasin hamileligin
cicekligunler2332 bebegimle_ben adet olcakmis gibi agrilarim var betam kat kat guzel artti cok sukur keseyi gotmeye gidecegim onun icin heyecanliyjm acaba sagliklimidir acaba bebegi gorurmuyuz acaba kalp atisini duyarmiyiz heyecan doluyuz korkuyoruzda
bebegimle_ben cicekligunler2332 sagliklidir canim korkma allah onu korur insallah kalbini duyarsin canim guzel duygudur heycan verici olur hele esinle gitinmi daha harika olur
cicekligunler2332 bebegimle_ben Allah razı olsun âmin inşallah dediğin gibi sağlıklıdır Rabbim daha iyisini bilir hayırlıysa zaten verecektir
bebegimle_ben cicekligunler2332 canim bana arkadasim yap dedi test simdi cikar dpo 8 deyim ama yaptim hamile degilsin dedi erken demi teste daha sen dpo kacta ogrendin