svncgln 23 + 3 haftalığım bebeğin hareketlerini hala hissetmiyorum çalışıyorum o yüzden olabilir mi normal mi hala hissetmemem siz nasıl hissetmiştiniz ilk hareketlerini
Melike3506 svncgln 17 de pıt pıt şeklinde hissetmeye başlamıştım 21+5 im 1 haftadır minik tekmeler atıyor
Aleynaaaag svncgln merhaba bende çalışıyorum berber gün içerisinde hissetmek çok zor oluyor bu sebeple gece uyumadan sol tarafınıza yatın ve 5-10 dakikanızı bebeğinizi hissetmeye verin inanın hşssedeceksinşz
Aydan95 svncgln bebekler axsam 20:00 dan sonra daha cok haraket ediyor. O saatlere dikkat edin, 2 ci gebeligim 21 hafta sadece axsam 20:00 hatta gece 1-2 gibi haraket hiss ediyorim sadece