Bende hamile değilim benimde rahimde dedi 7 m diye kendiliğinden düştü bı kaç işlem sonrası şuan 1 m kalmis dedi doktorum ama hamile kalmaya engel galiba kalmadigima göre başka da bı sıkıntı yok dedi yumurtama güzel dedu 4 tane çatlamak üzere yumurtan var dedi ama galiba daha zamanı var Allah büyük rabbim nasip etsin herkese inşallah anne olmayı