betul_tkdmr01 Arkadaşlar merhaba benim elim ayağım her zaman şiş ve 35 hafta gebeyim artık karın alt taraflarda ağrı başladı sizce doğum yakinmidir
Kubra0777_ betul_tkdmr01 bende 35 haftalığım ellerim ayaklarım yavaş yavaş sısıyordu ıkı gündür bavul gıbı agrılarımda var ama artık yaklaştığı ıcın galıba bı doktora gözükün ıstersenız nst falan ceksınler
betul_tkdmr01 Doktorum da tuzlu yeme dedi turşu hiç yeme dedi ve. Dikkat ediyorum ama yine de şiş su tüketimim de iyi ama anlamadım bişey sabah kalktığımda ayaklarımın üstüne basamiyorum sanki ayaklarım altı patlicakmis gibi