baybbay imkan varsa tavsiye ederim bence yetişkin kıyafetlerinde o küçülme çok olmuyor zaten bebek kıyafetleri çok pamuklu olduğundan öyle sanırım kaldı ki bizim yüzde yüz pamuk kıyafetlerimizde de ahım şahım çekme yaşamadım bebeğe alacaklarımı da kurutma payını düşünerek bi tık büyük beden alıyorum bir de küçülmesinin sebebi uzun programda çalıştırmak kuruduğunda hala makine devam ediyorsa sıcaktan kıyafetler çekiyor buna dikkat edince kıyafeti yumuşatması evde çamaşır dağınıklığı olmaması hele kışın aşırı kolaylık bir de kışın dışarıda kurutmaya yeriniz yoksa evde kurutmak bebek için sorun olabilir yani biraz evin koşullarına maddi imkanlara göre değerlendirilebilir kışın benim evde çamaşır 3 günde zor kuruyordu mesela en uygun fiyatlı ısı pompalı kurutma makinesini almıştım ben çok şükür 4 senedir kullanıyorum memnunum, uzun sürmeyen bi program seçip gerekirse 30-45 dk programlarda tekrar çalıştırıyorum genelde çekme olayı kesinlikle çok azalıyor böyle komtrollü çalıştırınca