fatmaa51 ikizlerin_annesi__ ben devlet hastanesinden rapor çikarrtım sağlık ocağında yazdırıp eczaneden o şekilde alıyorsun
A25-a ikizlerin_annesi__ raporum var devlet hastanesinden yazdiriyorum aliyorum sigortalara veriyorum receteyi bana parasini oduyorlar tabi uc ay sonra 2 aylik 7bin 80 tutuyor
Havin49_ ikizlerin_annesi__ bana rapor çıkarttık dediler geldim çıkmamış 1100 tl verdim😀😀😀 Allahtan benim tek seferlik bi kutu kullanılacak devamlı kullanılıyorsa mutlaka rapor çıkar cnm
yasminaydn ikizlerin_annesi__ Ben devletten almıştım rapor çıkarıyorlardı hiçbir Ücret ödemeden alıyordum ve ben doğum yapana kadar kullandım hiçbir ücret ödemedim
ikizlerin_annesi__ fatmaa51 bende şimdi şehir hastanesine yazdırdım tekrar gidip Saglık ocağına yazdırmak zorunda mıyım?
Fuunndaaa Havin49_ rapor olsa bile ödeme yapılıyor devlet %80 ini karşılıyormuş ilaç ücretlerine zam gelmiş
fatmaa51 ikizlerin_annesi__ şehir hastanesine yazdırdıysanız bidaha yazdırmanıza gerek yok reçete verdilerse elinize ben her seferinde gitmek istemediğim için devlet hastanesine yakindaki sağlık ocağında yazdırıyorum
ikizlerin_annesi__ fatmaa51 evet bir reçete verdiler şimdi bu reçeteyle direk eczaneye gidip alabilir miyim
Havin49_ Fuunndaaa biliyorum cnm ama rapor çıkmamış dedi yani şimdi 200-300 e almak var bide aynı ilacı hakkınken 1100 e almak benim gözüme gelmedi çünkü tek seferlik sezeryan sonrası pıhtılaşma olmadın diye verdi ama devamlı kulanna biri için pahalı
Fuunndaaa Havin49_ ben baştan beri kullanıyorum geçen ayda 1000 liradan fazla verdim malesef şimdi birde galiba üç hekim raporu isteniyormuş artık bidaha rapor yenileyeceğim daha doğuma var
Sedef21 ikizlerin_annesi__ özel yada devlet hastanesinde rapor çıkartıp sağlık ocağından yazdırabilirsiniz