babymom450_ Hanımlar 38+1 haftalık hamileyim bebeğim normal de daha fazla hareket eder dün geceden beri hareketleri çok çok az ,ben durtmeden hareket etmiyor çok az hareket ediyor aynı durumu yaşayan oldumu 😔
cansuuusuu babymom450_ 39+1 haftalığım aynı durum bende de var yerleri çok daraldı artık .Bende tedirgin olmuştum doktorum yerleri daralıyor demişti .
ylnydgd babymom450_ birşeyler yiyip, su içip uzanın hareketlenmezse yine doktorunuza bilgi verin. Hareket azalmasında bilgi ver dedi bana cunku 36+4’üm ben gece hareketliliğinden uyuyamadım
Emlly cansuuusuu ayyy bende 38+4 üm korktum bende de azalma var yazdığınız içimi rahatlattı umarım öyledir
babymom450_ ylnydgd takip ediyorum kahvaltıdan sonra hareket etti bir kaç defa ama düne göre hafif hareketleri😥