Ayla53 Nasılsınız bu cuma kontrole gıdecegim en son keseyi gördük iki hafta sonra gel demişti gittiğimde beş haftalık falandı
yeliz1923 Ayla53 bende 6+3 üm cuma kalp atışını duymak için gideceğim az mide bulantısı var yorgun hissediyorum 😁
lelesbaby__ Ayla53 benim de 7+1 de kontrolum persembe cok gergin ve heyevanliyim biz de 5+5te sadece keseyi gorebildik
UmutluYasam Ayla53 geçen hafta 6+2 de kalp atışını duyduk ama ben biraz evhamlı olduğum için 10 gün içinde tekrar gel dedi doktor perşembe tekrar gideceğim 7+4 denk geliyor randevum 🥲
edamm Ayla53 ben de bugün 6+5′im bir hafta önce gittim kesede görülmedi kalp atışı da görülmedi yarın randevum var gideceğim acaba biraz kiloluyum diye mi görünmedi
Ayla53 UmutluYasam ben cuma gideceğim kendimi telkin edıyorum merak da edıyorum ama gitmek de istemiyorum erken cumayı bekliyorım
btprk edamm merhaba benim de gittiğimde ilk kese görülmemişti 6+6 da keseyi ve kalp atışını duymuştuk inşallah gönlünüze göre olur her şey 😍
Ayla53 edamm alakası yok bence geç doklenme olmuş olabılır aslında acele edıyoruz etmemek lazım ben aşiri erken öğrendım 3 haftalıktı
egeemomms Ayla53 5+1 de keseyi görmüştük yarın kalp atışı için gideceğim inşallah 6+6 oluyorum yarın🥹
1_prensesannesii egeemomms ben de yarın 6+6 oluyorum kalp atışı için gideceğim duyar mıyım diye çok merak ediyorum
selenayyamakoglu16 7+2 2 hafta önce 28 inde gel dedi heyecanlıyım bakalım bir sorun yoktur inşallah Yemek yiyebiliyor musunuz bu arada ben günde iki öğün zar zor yiyorum ne yapacağımı şaşırdım
Ayla53 selenayyamakoglu16 bende öyle mide bulantisi yok fakat kötü hıssedıuotum arada yorgunluk ve göğüs hassiyeti