duygunisa Kızlar bugün son testi yaptım bu kez net çıktı pembe silik falan değil sizce hamile miyim bugün adet günüm içim kıpır heyecandan kalbim duracak
duygunisa Kızlar hemen çıktı diğerlerinden daha net diğer yaptıklarım hep silikti bu pembe çizgi olarak çıktı
mery_nil Oooo hayırlı oldun diyelim. Ben bat a 3 gün kala silik çıktı. Kan verdim 9 çıktı. Normalde bugün regl günüm. Ama kan vermedim 3 gün önce vermiştim.
duygunisa mery_nil teşekkür ederim canım Allah razı olsun ☺️ bende bugün günüm daha gecikmem olmadı ben kan vermeyeceğim şuan 10 gün bekleyim değerlerim yükselir o zamana
duygunisa mery_nil mecburum en azından bir kaç gün geçsin ben bekleyemem gibi kendimi öyle şartlandırıyorum