asil15 pengumommy normal canım ohooo daha dur başındasın 9 ay devam ediyor artı Allah korusun kanama falan yoksa korkulacak bir şey yok bebek yerlesince agri oluyor
buketdeniz19 pengumommy çok normal canım sol tarafına yatıp dizlerini kendine doğru çek öyle yat geçiyor 10+1 benim hala devam ediyor ağrı
nilaykrk Ben reglim gecikmeden, kasık ağrılarım yüzünden erken öğrendim hamile olduğumu. Doktorum o zamanlar normal olduğunu söyledi. O yüzden normal bir süreç.