mmcet Sağ bacagimda dizimin üstunde yukarida morluk oluşuyor bir gün sonra geçiyor. Agri yapıyor. Ayakta kaldigim için mi yoksa bir rahatsizligim mi var bilemedim. Basına böyle bir durum gelen var mı arkadaslar