Merhaba arkadaşlar bundan 5 ay önce kan değerlerim aşırı düşmüştü ve bende yoğun anksiyete oluştu yani doktorum o zaman değerlerinin düşük olması seni bu hale getirmiş olabilir dedi çünkü sebepsiz ve birden bire oluşmuştu ben 5 ay takviye kullandım şu an 6 haftalık hamileyim d vit demir magnezyum b12 kullanıyodum hamile olduğumu öğrendim bıraktım doktoruma danışmadan kullanmak istemedim ve hala doktora gidemedim yoğunluktan dolayı daha 10 günüm var ve ben aşırı depresif oldum önceki halimden beter oldum resmen o takviyeleri kullanmaya devam etmeli miyim bilmiyorum çok sıkıntılı bi döneme girdim hamileliğin erken döneminde bu takviyelerin bi zararı olur mu ben regenesis folik asit kullanmaya başlamıştım birkaç gün ve o diğer takvieyeleri bıraktım çok kötü oldum ne yapmam lazım sizce