Daha önce başka şehirlerde üç farklı kuaförde kesim ve ombre deneyimim oldu. Saçlarım gür ondan mı ya da tesettürlüyüm ondan mı bilinmez saçın sadece görünen kısımlarına paket atılıyor. Hatta paket atılan çoğu yer turunculuk barındırıyor tam açılmadan işlem bitiriliyordu. Üç kuaföre de tavsiye üzerine gitmiştim maalesef memnun kalmadım. Tesettür salonu olan ombre babylights microlights gibi teknik ve beceri gerektiren boyamaları ve kesimleri güzel yapan önerebileceğiniz afaki fiyatlar talep etmeyen kadın kuaför var mıdır arkadaşlar? Doğum sonrası saçımı yaptırmak için soruyorum umarım tecrübeli arkadaşlar vardır