Merhabalar
Birkaç gündür şiddetli baş ağrım vardı yatıyordum ama hiç tansiyonuma bakmadım ve geceleri aşırı terleme yanma sıcak basması oldu. 22 haftalık hamileyim bu arada. Daha sonra 3-4 gündür tansiyonumu düzenli ölçüyorum. Sonuçlarım;
16-9
19-11
18-10
17-12
12-10
16-9
14-8
15-9
19-12
18-9
16-9
15-10
13-7
16-10
Tansiyonum birkaç gündür bu sonuçlarda. Doktora gittim herhangi bir tahlilde sorun çıkmadı. Acile gittiğimde birkaç kez ölçtüler normal çıkınca bıraktılar. Bende bu sonuçlar çıkarken eşim ve kardeşim de ölçtü onların normal çıktı. Yani cihaz bozuk değil. Ne yapmam gerekiyor bu durumda acil ilgilenmediği için bir daha gitmedim.