Hanımlar o kadar ağrım var ki alttan, uzanınca dönemiyorum, kalktığımda yürüyemiyorum. Sancım vs hiç yok. Sadece bazen bebek çok sert hareket ettiğinde biraz karnım ağrıyor ama sonra geçiyor. Adaçayı, çubuk tarçın çayı, ananas (gerçi bitti bile), hurma, çok sık olmasa da korunmasız ilişki, ördek yürüyüşü, merdiven inip çıkma vs de yapıyorum. Gram sancım yok. İlk oğlumu 37+0’da doğurmuştum. 36+6’da gittiğimde doğum kanalında değil demişti. Bu bebeğime de hemen kavuşmak istiyorum. Salı günü kontrolüm var. Bugün 4.katta oturan annemin evine 2 kere merdiven ile çıktım ve indim ama hiç nefes nefese kalmadım. Karnım aşağıya mı indi de nefes konusunda biraz rahatladım bilmiyorum ama sorun yaşamadım hiç. Bebeğimin başı aşağıda. Sadece aşırı derecede vajina ağrısı çekiyorum. Bu vajina ağrısı bebeğin doğum kanalında olmasından dolayı olabilir mi? Doğum için faydasını gördüğünüz başka şeyler var mı acaba?