Atiye2727
2 defa muayene ücreti verdim yılbaşı öncesi 2200 idi sanırım, sonra yılbaşı öncesi doğum paketi satın aldık biz, doktor arayışına girdikçe kafa bulanıyor zaman daralıyor derken Talha hocadan da memnun kalınca, şimdi 3e yakın olmuştur diye düşünüyorum yeni yıl itibariyle zam gelecek demişlerdi çünkü.