lolaincincim 4-8 Ocak arası regldim 24 Ocak yani reglimden 16 gün sonra merakımdan testi yaptım ve böyle bir sonuç gördüm ne demek? Eşimle birliktelik yaşamıştık hamile kalma şansım var mı?
lolaincincim busu1 Dün görseldeki gibiydi ve birlikteliğimiz oldu hamile kalma şansım net olur dimi? Bu gün testi yaptığımda böyle çıktı.
busu1 lolaincincim İnsallahhh olur silik olduğu gün ve diğer günler çok çok daha önemli kopkoyu olması yeterli büyüklükte demek silikte catladi sperm bekliyor demek o yüzden silik sonrası ilk günler bence çok gerekli tabi spermler uzun süre yaşıyor içeride ama yine de bırakmayın ilişkiyi
suzii_190 Arkdaslar ben 24 aralik regl oldum 29 bitiş bir ocak birliktelik ve şuan 26 ocak ve adet olmadım hizli test yaptım sonuç negatif sizce ne yapim
42havvanur suzii_190 istersen bikac gun bekleyip direkt kan ver. Bazen idrardada cikmayabiliyor gebelik