prenses99 ilk kızımda da johnsons baby sarı olanı kullanmıstım sonra pembeye gecmistim su an ısana orman meyveli olanı kullanıyorum 3 yasında 2. kızıma da johsons baby sarı kutuda olanı aldım kücük boy. pişik kremi olarak bepanthol kullanmıstım yeterliydi ekstra olarak kantaron yağım var hakiki o bir çok kremden daha iyi tek basına dev bir ordu. göğüs kremi almadım bence gereksiz ilkinde yara olacağı kadar oldu zeytinyağı ve kantaron sürmüştüm idare etmişti bebek emmeye devam ettiği sürece yaralar kacınılmaz (ilkinde kullandım bi halta yaramadı) kızımda deterjan uni baby kullanmıştım zaten oldukça az kullanıyorum ne kadar az o kadar iyi kimyasal sonuçta