lolaincincim 4-8 Ocak arası regldim, 2 ay önce aldığım ovulasyon testlerini bi istekle yapmak istedim, reglimden sonraki 16. Gün yani 24 Ocak yaptığımda iki çizgide koyuydu ve eşimle birlikteliğim oldu fakat bu gün yani 25 Ocak yaptığımda soldaki çizgi soluklamıştı, hamile kalma ihtimalim var mı? Ovulasyon dönemimi kaçırmış olabilir miyim? Düzensiz bi regl dönemim var ve 3 ay önce sol yumurtalığımda 6cm zararsız bi kist olduğunu öğrenmiştim.