Güneş mi koyalım Gülce mi ?
Şimdi burda bi kadın var güneş ismi ay kime güneş desem ay şu kadının ismini mi koyacaksınız diyorlar mal mal ay çok sinir oluyorum küçük yer burası. Gülce mi koysam diyorum ay napıcam. Yaaaaaaaa ağlıycam artık 30 haftalık olduk kızlar şaka maka abi hiç şöyle şak görünce heh bu olsun kesin diyeceğim bi isim de denk gelmedi isim bakmaktan kafaları yiyeceğim. İlke de var ay ilkim falan da ama ben ne koyacağım ağlayacağımmmm kura çektik eleye eleye en son güneş çıktı falan bilmiyorum yaaa millet sinir ediyor beni. Birde hayalimde ben renkli gözlüyüm sarışınım eşim esmer bebiş esmer olduğunda esmer güneş mi olur falan derler mi bizim buranın insanları mal da aşırı